طرح حلقه نامزدی: معرفی جدیدترین مدل طراحی حلقه نامزدی 2024 + تصویر

برای حلقه نامزدی برای عشق‌تان چه چیزی دوست دارید؟ آیا جزو کسانی هستید که عاشق طراحی‌های ساده و مینیمال هستند؟ یا دلتان می‌خواهد حلقه نامزدتان پر زرق و برق، تجملاتی و پر از سنگ‌های قیمتی باشد؟ در هر صورت، انتخاب حلقه نامزدی خوب برای نامزدتان و هم برای خودتان نشان می‌دهد که شما برای شروع زندگی مشترک جدی هستید و عشق و علاقه‌تان را از همان اول به او نشان خواهید داد. اما اگر در مورد انتخاب حلقه نامزدی مردد هستید و نمی‌دانید چه مدلی را انتخاب کنید، نگران نباشید! ما در این مقاله می‌خواهیم انواع طرح حلقه نامزدی از جمله طرح حلقه نامزدی کلاسیک، طرح حلقه نامزدی سه سنگ، طرح حلقه نامزدی تک نگینی، طرح حلقه نامزدی هاله، طرح حلقه نامزدی خوشه ای، طرح حلقه نامزدی پیچشی، طرح حلقه نامزدی نگین دان، طرح حلقه نامزدی سنگی و …. را به شما معرفی کنیم. به این صورت، شما با داشتن اطلاعات در مورد این طرح‌ها می‌توانید تصمیمات بهتری در مورد انتخاب حلقه نامزدی‌تان بگیرید.

طرح حلقه نامزدی مدل کلاسیک چیست؟

انواع طرح حلقه نامزدی کلاسیک جزو حلقه‌هایی هستند که هیچ وقت جذابیت خودشان را از دست نمی‌دهند. بنابراین، شما به هر مغازه جواهر فروشی که بروید می‌توانید این حلقه‌ها را پیدا کنید، چون طراحی همیشگی دارند و می‌توان در آنها سنگ‌ها با رنگ‌های مختلف را قرار داد. حلقه نامزدی مدل کلاسیک در کل یک حلقه با طرح ساده است که معمولاً از فلز نقره، طلا یا تیتانیوم ساخته می‌شود و در وسط آن یک سنگ الماس یا سنگ‌های قیمتی دیگر وجود دارد.

جهت مشاهده و خرید انگشتر اسم به ویترین محصولات گالری طلا زرنگار مراجعه فرمایید.

معرفی طرح حلقه نامزدی مدل کلاسیک

طرح حلقه نامزدی مدل سه سنگ چیست؟

در صورتی که طرح حلقه نامزدی را دوست دارید که در آن سنگ‌های ظریف و زیبا بدرخشند، پس حلقه نامزدی مدل سه سنگ برایتان انتخاب خوبی خواهد بود. این نوع حلقه دارای سه سنگ است که در مرکز آن قرار گرفته‌اند. معمولا در این مدل‌ حلقه نامزدی، جواهرسازان یک سنگ را در نقطه مرکزی حلقه قرار می‌دهند. سپس، در کنار آن دو سنگ کوچکتر رامی‌گذارند تا سنگ مرکزی جلوه بیشتری داشته باشد.

 

معرفی طرح حلقه نامزدی مدل سه سنگ

طرح حلقه نامزدی تک نگینی چیست؟

آیا دوست دارید که حلقه خود یا حلقه‌ نامزدتان با نگین زیبای خود بدرخشد؟ در این صورت، طرح حلقه نامزدی تک نگینی گزینه مناسبی برای شما است. این حلقه جزو حلقه‌های کلاسیک به شمار می‌آید، زیرا فقط یک سنگ بر روی آن قرار گرفته است. در واقع، طراحی خود حلقه تک نگینی ساده است، اما سنگ آن توجه را جلب می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید این نوع حلقه را بگیرید، بهتر است که به سراغ حلقه‌هایی با سنگ‌های زیبا و با کیفیت بگردید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستبند: به مطلب معرفی 13 مدل طراحی دستبند مردانه و زنانه مراجعه فرمایید.

معرفی طرح حلقه نامزدی تک نگینی

طرح حلقه نامزدی هاله چیست؟

حلقه نامزدی هاله دوبل از لحاظ طراحی مثل حلقه هاله است، منتها با این تفاوت که میزان سنگ‌های‌ ریزی که دور سنگ مرکزی را احاطه کرده‌اند دو برابر است. بنابراین، اگر شما علاقه دارید یک حلقه نامزدی را بپوشید که خیلی پرزرق و برق باشد، حلقه نامزدی هاله دوبل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

یک حلقه خوب دیگر برای طرفداران حلقه‌های پر زرق و برق، طرح حلقه نامزدی هاله است. طراحی حلقه نامزدی هاله به طوری است که در مرکز آن یک سنگ الماس یا سنگ قیمتی وجود دارد و اطراف آن سنگ‌های ریزتری قرار داده شده‌اند. بنابراین، وقتی که نور به سنگ‌های حلقه هاله می‌خورد، این حلقه به زیبایی می‌درخشد. همچنین، یک مدل دیگر از حلقه نامزدی هاله وجود دارد که به آن حلقه هاله دوبل می‌گویند.

جهت مشاهده طرح های انحصاری گالری طلای زرنگار و خرید پلاک طلا اسم به ویترین محصولات مراجعه فرمایید.

معرفی طرح حلقه نامزدی هاله

طرح حلقه نامزدی خوشه‌ای چیست؟

مشخصه طرح حلقه‌ نامزدی خوشه‌ای تعداد زیاد سنگ‌هایی است که روی طراحی آن حلقه تعبیه شده‌اند. طراحی این سنگ‌ها متفاوت است. برای مثال، یک سنگ می‌تواند در مرکز آن باشد و سنگ‌های دیگر آن را احاطه کرده باشند. با این حال، این حلقه می‌تواند طراحی نامنظمی هم داشته باشد. اما مشخصه اصلی آن سنگ‌های متعدد و رقص نوری است که روی آنها می‌توان مشاهده کرد.

 معرفی طرح حلقه نامزدی خوشه‌ای

طرحِ حلقه نامزدی پیچشی چیست؟

طرح حلقه نامزدی پیچشی کمی شبیه به طراحی حلقه تک نگینی است. با این وجود، حلقه نامزدی پیچشی یک تفاوت مهم با حلقه نامزدی تک نگینی می‌دارد و آن این است که طرح حلقه آن به جای اینکه صاف باشد، حالت پیچشی دارد و انتهای آن به نگین حلقه ختم می‌شود. بنابراین، حلقه نامزدی پیچشی نوع جدید و متنوعی از حلقه نامزدی تک نگینی است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

جهت مشاهده قیمت دستبند اسم به گالری طلا زرنگار مراجعه فرمایید.

معرفی طرحِ حلقه نامزدی پیچشی

طرحِ حلقه نامزدی نگین دان چیست؟

اگر دوست دارید که سنگ حلقه نامزدی درون فلز خود حلقه باشد، پس طرح حلقه نامزدی نگین‌دان برای شما انتخاب درستی است. حلقه نامزدی نگین‌دان یک طرح حلقه ساده دارد و معمولاً یک دارای یک سنگ است. منتها این سنگ به جای که از خود فلز حلقه بیرون بزند، در داخل آن تعبیه می‌شود و فلز حلقه آن را احاطه می‌کند.

معرفی طرحِ حلقه نامزدی نگین دان

طرحِ حلقه نامزدی سنگی چیست؟

طرح حلقه نامزدی سنگی حلقه‌ای است که به غیر از یک سنگ در مرکزش در خود فلز حلقه هم دارای چند سنگ ریز است. برای همین، به آن حلقه سنگی می‌گویند. از اینرو، اگر شما مدل حلقه‌ای را دوست دارید که به غیر از یک سنگ در مرکز در خود فلز حلقه هم زرق و برق داشته باشد، حلقه سنگی انتخاب خوبی است.

جهت مشاهده و  خرید گوشواره اسم  به گالری طلا زرنگار مراجعه فرمایید.

معرفی طرحِ حلقه نامزدی سنگی

حلقه نامزدی با سنگ‌های رنگی چیست؟

اگر شما به دنبال یک حلقه می‌گردید که سنگ آن بی‌رنگ یا از نوع الماس نباشد و سنگ‌های قیمتی دیگر مثل یاقوت یا زمرد در آن تعبیه شده باشند، می‌توانید طرحِ حلقه نامزدی با سنگ‌های رنگی را تهیه کنید. این نوع حلقه‌ها سبک‌های مختلفی دارند. برای همین، شما از لحاظ انتخاب کم نخواهید آورد!

جهت مشاهده و خرید جاسویچی اسم از ویترین محصولات زرنگار دیدن فرمایید.

معرفی حلقه نامزدی با سنگ‌های رنگی

حلقه نامزدی وینتیج چیست؟

در صورتی که نامزد شما یا خودتان به سبک خاصی از جواهرات در دوره زمانی قرن بیستم علاقه دارید، طرح حلقه نامزدی وینتیج (Vintage) می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. حلقه نامزدی وینتیج طراحی خود را از طراحی و سبک هنری اوایل قرن بیستم تا اواخر دهه ۷۰ آن الهام می‌گیرد. بنابراین، طرح‌ها و سبک‌های حلقه نامزدی وینتج خاص هستند و خیلی‌ها از آنها هم حلقه‌های قدیمی و شاید حلقه‌های خانوادگی باشند که دست به دست از پدر و مادر به نسل‌های بعد انتقال داده شده‌اند.

معرفی حلقه نامزدی وینتیج

حلقه‌ نامزدی با طراحی مینیمال چیست؟

آیا دوست ندارید که حلقه نامزدی‌تان خیلی توجه جلب کند و می‌خواهید طراحی مختصری داشته باشد؟ در این صورت، طرحِ حلقه نامزدی با طراحی مینیمال برای شما ایده آل است. این نوع حلقه‌ها حلقه فلزیشان ساده و بدون هیچ شکل خاصی است. اگر هم سنگی داشته باشند سنگ‌هایشان خیلی بزرگ نیست و جلب توجه نمی‌کند.

جهت مشاهده و خرید گردنبند دو اسم به ویترین محصولات زرنگار مراجعه فرمایید.

معرفی حلقه‌ نامزدی با طراحی مینیمال

حلقه نامزدی دانه دانه چیست؟

آیا شما حلقه نامزدی را می‌پسندید که طراحی ظریف داشته باشد، اما خیلی سنگ در آن جاسازی نشده باشد و برق نزند؟ در این صورت، می‌توانید طرح حلقه نامزدی دانه دانه را انتخاب کنید. حلقه نامزدی دانه دانه در طراحی خودش دارای برجستگی‌های ریز است، اما خیلی سنگ در آن تعبیه نشده است. بنابراین، این حلقه انتخاب خوبی برای کسانی است که حلقه با طرح و سبک ظریف می‌خواهند، اما نمی‌خواهند که خیلی حلقه‌شان پر زرق و برق باشد.

معرفی حلقه نامزدی دانه دانه

طرح حلقه نامزدی شکل هندسی چیست؟

در صورتی که حلقه‌ای را دوست دارید که به صورت شکل‌های هندسی مثلثی، مربعی یا دایره‌ای باشد، طرح حلقه نامزدی شکل هندسی را انتخاب کنید. معمولاً این حلقه‌ها یا خود فلزشان طوری طراحی شده‌اند که در در قسمت مرکز و جایی که الماس در آن قرار می‌گیرد شکل هندسی داشته باشند. از سوی دیگر هم برخی جواهرسازان که با پایه سنگ را روی انگشتر جا می‌دهند، خود سنگ را به شکل هندسی می‌توانند تراش دهند.

معرفی طرح حلقه نامزدی شکل هندسی

طرح حلقه نامزدی انتها باز چیست؟

حلقه‌های نامزدی انتها باز دارای دو انتهای باز هستند که می‌توانند نماد دو نفر باشند که می‌خواهند با ازدواج با همدیگر پیوند بخورند. بنابراین، این سبک طرحِ حلقه نامزدی سبک جدید و نمادینی است که طرفداران خودش را دارد. همچنین، دو انتهای حلقه انتها باز هم می‌تواند دارای سنگ‌های قیمتی باشد که جواهرساز آنها را در خود حلقه یا با استفاده از پایه جاسازی می‌کند.

معرفی طرح حلقه نامزدی انتها باز

طلای شخصی سازی شده برای شما با زرنگار

با اینکه انتخاب یک طرح حلقه نامزدی که هم شما و هم نامزدتان دوست داشته باشید ممکن است دشوار باشد، اما غیر ممکن نیست! با توجه به مطالبی که ما در این مقاله توضیح دادیم، شما انتخاب‌های گوناگونی دارید. بنابراین، می‌توانید بسته به سلیقه خود و نامزدتان حلقه‌‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید.

همچنین، اگر شما به تهیه جواهری به غیر از حلقه علاقه داشتید و دلتان دلتان می‌خواهد جواهرات سفارشی‌سازی شده داشته باشید، پس حتماً از فروشگاه آنلاین زرنگار بازدید کنید. ما در این فروشگاه جواهرات طلا که اسم مشتری روی آنها حک شده را عرضه می‌کنیم. علاوه بر این، شما می‌توانید با فروشگاه ما تماس بگیرید و سفارش جواهر با اسم خود را بدهید.

معرفی طلای شخصی سازی شده از گالری زرنگار

منبع
خرید انگشتر اسم

مقالات مرتبط

نظرات