انواع گردنبند: معرفی 22 مدل گردنبند زنانه + تصویر

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که جلا و زرق و برق جواهرات را دوست نداشته باشد. حتی اگر افرادی باشند که دلشان نخواهد جواهرات را بپوشند، نمی‌توانند انکار کنند که آنها زیبا هستند. از تمدن‌های باستان تاکنون پوشیدن جواهر آلات بر روی گردن، دست‌ها و گوش‌های افراد یک امر رایج بوده است و در دوران قدیم مردم برای تمایز طبقه اجتماعی خود و زیبایی جواهر آلات را امیر پوشیدند. اکنون هم که تولید جواهر آلات در مدل‌های متنوع و گسترده بسیار زیاد است، اکثر افراد می‌توانند جواهرآلاتی مثل گردنبند را به راحتی تهیه کنند. اگر شما هم به زیوراتی مثل گردن بند علاقه دارید شاید دوست داشته باشید تا بدانید که مدل‌های مختلفی از گردن بندها در بازار موجود هستند. اما انواع گردنبند چه هستند؟ و ما چطور می‌توانیم بهترین آنها را برای خودمان انتخاب کنیم؟ در ادامه این مطلب به معرفی انواع گردنبند از جمله گردنبند اپرا، گردنبند چند رشته ای، گردنبند زنجیری، گردنبند سینه ریز، گردنبند چوکر، گردنبند یقه ای، گردنبند پرنسسی و … خواهیم پرداخت.

گردنبند چیست؟

گردنبند یک قطعه از جواهرات است که مردان و زنان می‌توانند آن را دور گردن خود بیندازند. در قدیم، مردم گردنبندها را برای اهداف مذهبی، اهداف مربوط به حضور در جشن یا حتی خاکسپاری و تمایز طبقه اجتماعی خودشان می‌پوشیدند. گردن بندها امروزه انواع و مدل‌های مختلفی دارند. اما ساختار اصلی آنها از یک حلقه یا زنجیر پایه تشکیل شده است که جواهرساز به دلخواه خود می‌تواند آن حلقه را با هر نوع فلز بسازد. همچنین، او می‌تواند به آن حلقه سنگ یا آویزهای مختلفی را آویزان کند. امروزه جواهرسازان با متریال‌های متنوعی گردن بندها را می‌سازند.

برای مثال، آنها می‌توانند با استفاده از فلزات گرانبها مثل طلا و نقره زنجیرهای گردن بند و آویز آن‌ها را بسازند. اما به غیر از طلا و نقره، مدل‌های گردن بند ساخته شده از متریال‌های دیگر مثل مهره‌های چوبی، شیشه‌ای، مروارید، سنگ، سرامیک، چوب چرم و پارچه هم وجود دارد. اما آیا شما می‌دانید که چه نوع گردن بندی برای شما از همه بهتر است؟ با ما هم تا انتهای این مقاله از زرنگار همراه باشید تا انواع گردنبند را به شما معرفی کنیم.

جهت مشاهده و خرید گردنبند اسم به ویترین محصولات گالری طلا زرنگار مراجعه فرمایید.

مدل های مختلف گردنبند

چطور باید بهترین نوع گردنبند را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفتیم، انواع مختلفی از گردنبند وجود دارند. اما کدام یک از آنها برای شما بهتر از همه هستند؟ برای پاسخ به این سوال شما باید چند عامل را در نظر بگیرید. اول از همه شما باید به لباس‌هایی که می‌پوشید و طول گردنبندتان دقت کنید. برای مثال، آیا پیرهن شما یقه هفت دارد یا یقه گرد؟ آیا شما می‌خواهید برای لباس مجلسیتان گردن بند بپوشید؟ همچنین، در انتخاب بهترین نوع گردن بند شما باید به فلزی که با آن ساخته شده است دقت کنید.

برخی‌ها طلا را خیلی دوست دارند و برخی هم نقره را ترجیح می‌دهند. اما بعضی افراد هم هستند که کلاً دوست دارند گردن بندهایی با سنگ جواهری را بپوشند. بنابراین، وقتی که این عوامل در نظر بگیرید بهتر می‌توانید گردن بند خود را انتخاب کنید. با این حالف دانستن در مورد انواع گردنبند هم مهم است که ما در بخش‌های بعدی آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

انتخاب بهترین نوع گردنبند

انواع گردنبند چه هستند؟

امروز تولید زیورآلات و انواع گردنبند به قدری زیاد است که گاهی اوقات شما ممکن است در انتخابتان کمی سردرگم شوید. اما دانستن بیشتر در مورد آنها به شما کمک خواهد کرد که انتخاب آگاهانه‌تری برای خرید گردن بند خود بگیرید. برای همین، ما در این بخش چند نوع از گردنبندهای رایج دنیا را برای شما معرفی خواهیم کرد.

جهت مشاهده قیمت گوشواره اسم به ویترین محصولات زرنگار مراجعه فرمایید.

انواع مدل های گردنبند

انواع گردنبند: 1. گردنبند مدل اپرا

گردنبند اپرا یا Opera Necklace یک گردن بند با طول بلند است که می‌تواند به ۸۱ تا ۹۱ سانتی‌متر برسد. معمولا جواهرسازان این گردن بند را با استفاده از مروارید یا سنگ‌های قیمتی می‌سازند. اگر شما دوست دارید به یک مجلس رسمی یا تشریفاتی بروید، این گردن بند می‌تواند انتخاب خوبی باشد. به خاطر طول بلند آن هم شما این گزینه را دارید که آن را چند بار دور گردن بند خود بپیچانید و به آن ظاهر یک گردنبند چند لایه را بدهید. در صورت تمایل هم شما می‌توانید آن را به صورت یک لایه و بلند دور گردن خود بپوشانید.

معرفی گردنبند مدل اپرا

انواع گردنبند: 2. گردنبند چند رشته ای

به طور کلی، ساختار گردنبند چند رشته‌ای طوری است که شما هم می‌توانید آن را در مناسبات غیر رسمی و هم مناسبات رسمی بپوشید. البته بسته به نوع جواهر و مدل، این گردن بند می‌تواند ظاهری لوکس یا غیر متعارف داشته باشد.

گردنبند چند رشته‌ای (Multi string Necklace) همانطور که از نامش پیدا است، دارای چند رشته است که با استفاده از مهره‌های مرواریدی یا سنگ‌های قیمتی ساخته می‌شود. در صورتی که این رشته‌ها طولشان با همدیگر مساوی باشد، معمولا نزدیک به همدیگر روی گردن می‌ایستند و به آن ظاهری پر حجم و تراکم می‌دهند. با این وجود، اگر طول رشته‌های گردن بند چند رشته‌ای با همدیگر یکسان نباشد، رشته‌های طولانی‌تر روی زیر گردن می‌افتند، در صورتی که رشته‌های کوتاه‌تر بیشتر به پایه گردن نزدیک هستند. 

معرفی  گردنبند چند رشته ای

انواع گردنبند: 3. گردنبند زنجیری

اگر عاشق مدل‌های زنجیری دور گردنتان هستید، پس گردنبند زنجیری (Chain Necklace) را حتماً دوست خواهید داشت. گردن بند زنجیری مدلش ساده است و از حلقه‌هایی تشکیل شده که با با همدیگر مرتبط هستند و زنجیر را تشکیل می‌دهند. این حلقه‌ها می‌توانند شکل و اندازه متفاوتی داشته باشند و نحوه اتصال آنها به همدیگر الگو و شکل مختلف آنها را می‌سازد. جواهرسازان می‌توانند گردن بندهای زنجیری را در قالب طلا، نقره یا مهره‌های سنگی هم بسازند.

جهت بررسی قیمت و خرید گردنبند اسم مردانه کلیک کنید.

معرفی  گردنبند زنجیری

انواع گردنبند: 4. گردنبند سینه ریز

گردنبند سیته ریز (Bib Necklace) نوعی گردنبند است که بخش زیر پایه گردن یعنی قسمتی از سینه را می‌پوشاند. جواهرسازان گردنبندهای سینه ریز را با استفاده از متریال‌های متنوع مثل فلزات گرانبها، سنگ قیمتی، مهره، پارچه و چرم می‌سازند.

بسته به مدل گردنبند سینه ریز، آنها می‌توانند ظاهری ظریف یا ظاهری مجلل و پرتراکم داشته باشند. بنابراین، بسته به ظاهر و مدل آنها شما می‌توانید گردنبندهای سینه ریز را هم برای مناسبت‌های رسمی و هم غیر رسمی بپوشید.

معرفی گردنبند سینه ریز

انواع گردنبند: 5. گردنبند چوکر

امروزه هم چوکرها انتخاب محبوبی برای سنین مختلف هستند. برای مثال، دختران نوجوان می‌تواند چوکرها از جنس پارچه‌ای، جنس چرم یا ترکیبی از این متریال را بپوشند. برای همین، گردنبند چوکر را می‌توان هم برای مناسبت‌های رسمی و هم غیر رسمی پوشید.

گردنبندهای چوکر (Choker Necklace) سابقه قدیمی در زمینه جواهرات مدرن دارند. برای اولین بار استفاده آنها در اواخر قرن هجدهم در فرانسه رایج شد. در آن زمان، همسران جانباختگان در انقلاب فرانسه ربان‌های قرمز را به عنوان یادبود از دست دادگان خودشان می‌پوشیدند. سپس، جواهرسازان با الهام گرفتن از این نوع زیورآلات تصمیم گرفتند که چوکرها را با فلزات گرانبها، مروارید، الماس و غیره بسازند. معرفی گردنبند چوکر

انواع گردنبند: 6. گردنبند یقه‌ای

گردنبند یقه‌ای (Collar Necklace) به انواع گردن بندی گفته می‌شود که فاصله نزدیکی با پایه گردن دارند و مثل گردن بندهای متوسط و معمولی یا دراز نیستند که تا پایین گردن آویزان می‌شوند. گردن بندهای یقه‌ای مدل‌های متنوعی دارند. برای مثال، جواهرسازان می‌تواند آنها را با زنجیرهای به هم مرتبط بسازند.

همچنین، آنها می‌توانند آن را با استفاده از متریالی مثل چرم، مخمل، فلز یا مواد دیگر هم درست کنند. با توجه به مدلی که گردنبندهای یقه‌ای دارند، آنها شباهت زیادی به چوکر دارند. اما دقیقاً به خود گردن نمی‌چسبند و در همان قسمت پایه گردن آویزان هستند.

معرفی گردنبند یقه‌ای

انواع گردنبند: 7. گردنبند پرنسسی

گردنبند پرنسسی (Princess Necklace) یک گردن بند فوق العاده زیبا و لوکس برای زنان است. معمولاً این گردن بندها با توجه به سبک ساخت یا طولشان انواع متفاوتی دارند. بیشترین نوع رایج گردن بند پرنسسی طولش کمی از گردن بند چوکر بیشتر است و جواهرسازان معمولاً آن را با سنگ‌های قیمتی، الماس، مروارید و … می‌سازند. برای همین، گردنبندهای پرنسسی ظاهر و شمایلی لوکس دارند که بهتر است شما آنها را در مناسبت‌های رسمی بپوشید.

جهت مشاهده و خرید گردنبند اسم زنانه به ویترین محصولات گالری زرنگار مراجعه فرمایید.

معرفی گردنبند پرنسسی

انواع گردنبند: 8. گردنبند نمایشی

گردنبند اپرا و گردن بند چوکر را در نظر بگیرید. این دو از لحاظ طول با همدیگر کاملاً متفاوت هستند، مگر نه؟ حالا گردن بند نمایشی (Matinee Necklace) طولش حد فاصل بین این دو گردن بند است. بنابراین، طول گردن بند نمایشی نه به اندازه طول گردن بند اپرا بلند و نه به اندازه طول گردنبند چوکر کوتاه است. برای همین، وقتی که شما آن را می‌پوشید بین ناحیه ترقوه و سینه‌تان آویزان می‌شود.

معرفی گردنبند نمایشی

انواع گردنبند: 9. گردنبند پلاسترون 

همچنین، جواهرسازان می‌توانند به آن سنگ یا طلسم هم بچسبانند. بنابراین، به خاطر مدل ساخت و به کارگیری فلزات از نوع گرانبها و نیمه گران بها همراه با متریال‌ دیگر، گردنبندهای پلاسترون وزن زیادی دارند.

گردنبند‌های پلاسترون (Plastron Necklace) یک نوع گردن بند هستند که در اندازه‌های بزرگ و توجه جلب کن ساخته می‌شوند. معمولاً اندازه این گردن بندها به طوری است که ناحیه گردن و سینه را می‌پوشانند. برای همین، جواهرسازان آنها را با فلزات به صورت لایه لایه به هم متصل می‌کنند. 

معرفی گردنبند پلاسترون 

انواع گردنبند: 10. گردن بند ریسمانی

گردنبندهای ریسمانی (Lariat Necklace) طراحیشان از نوع باز است، یعنی اینکه طوری ساخته شده‌اند که شما می‌توانید تنگی یا باز بودن آنها را تنظیم کنید. همچنین، در پایین زنجیر آنها معمولا یک سنگ قیمتی یا آویزه تزیینی وجود دارد که روی قسمت پایینی سینه آویزان می‌افتد.

برای همین، اگر شما کسی هستید که گردن بندهایی با لایه بندی را دوست دارید، گردن بندهای ریسمانی برای شما انتخاب خوبی هستند. همچنین، جواهرسازان می‌توانند این گردنبند را با فلزات گرانبها، مهره‌های مرواریدی، سنگی و حتی از جنس چرم هم بسازند.

معرفی گردن بند ریسمانی

انواع گردنبند: 11. گردن بند حلقه گل

گردنبندهای حلقه گل (Festoon Necklace) از نوع گردنبندهای سلطنتی و گردنبندهایی هستند که طراحی فوق العاده ظریف، مجلل و باشکوهی دارند. برای همین، بیشتر این گردنبندها توسط اشراف‌زادگان و افراد سلطنتی پوشیده می‌شود.

در کل، طراحی گردنبندهای حلقه گل به صورت ردیفی و متشکل از مهره‌ها یا پرده‌ها و زنجیره‌های فلزی است. بنابراین، اگر دلتان می‌خواهد این گردنبندها را بپوشید، پوشیدن آنها اغلب برای مناسبت‌های رسمی و جشن‌های مجلل خوب است.

معرفی گردن بند حلقه گل

انواع گردنبند: 12. گردن بند پلکانی

گردنبندهای پلکانی به خاطر ساختاری که دارند استفاده‌هایشان متنوع است. برای مثال، شما می‌توانید آنها را در مراسم‌های رسمی، نیمه رسمی و دوستانه یا حتی مکان کارتان هم بپوشید.

یک گردنبند مروارید یا گردنبند مهره‌های سنگ را در نظر بگیرید. سپس، فرض کنید که در وسط این گردنبند مهره‌ها درشت هستند و با نزدیک شدن به انتهای گردنبند، مهره‌ها ریزتر می‌شوند. معمولاً ساخت گردنبند پلکانی (Graduated Necklace) برای جواهرسازان کار آسانی نیست، زیرا آنها باید دقت کنند که سنگ‌ها را به طور یکسان و اندازه از هر دو طرف گردنبند وارد کنند که آنها از نظر اندازه با همدیگر تطابق داشته باشند. 

معرفی گردن بند پلکانی

انواع گردنبند: 13. گردن بند لاوالیه

گردنبند لاوالیه به خاطر نوع ساختی دارد برای انواع مناسبت‌های رسمی و نیمه رسمی و حتی محیط کار هم گردنبند مناسبی است. بنابراین، شما در استفاده آن می‌توانید انعطاف‌پذیر باشید و آن را در مکان‌های مختلف بپوشید.

گردنبند لاوالیه (Lavaliere) از نوع گردنبند آویز است که در انتهای زنجیر یک تکه آویز ظریف به آن آویزان شده است. برای همین، بیشتر کسانی که این گردنبند را می‌پوشند، سبک پوشش‌شان از نوع سبک پوشش بوهمی و دخترانه سبک است. همچنین، گردنبندهای لاوالیه طولشان شبیه به طول گردنبندهای پرنسس است. برای همین، این گردنبندها در زیر استخوان ترقوه جای می‌گیرند. 

معرفی گردن بند لاوالیه

انواع گردنبند: 14. گردن بند قفل‌دار

گردنبند قفل‌دار (Locket Necklace) سابقه‌ای طولانی دارد و یکی از استفاده‌های ثبت شده آن به قرن ۱۶ میلادی برمی‌گردد. در آن زمان زنان از آویزهای کوچک گردنبند قفل‌دار برای حفاظت از پرتره‌های مینیاتوری اقوام و عزیزان و وسایل به جامانده آن‌ها استفاده می‌کردند. در حقیقت، یکی از افراد معروف که از گردنبند قفل‌دار استفاده می‌کرد ملکه الیزابت اول بود که در گردنبندش یک پرتره از خود و مادرش را گذاشته بود.

به این صورت، استفاده از گردنبندهای قفل‌دار راهی برای نزدیک نگه داشتن یاد و خاطره عزیزان خود بود. با این حال، شما در عصر مدرن می‌توانید از این مدل گردنبند هم استفاده کنید. علاوه بر این، شما اگر مایل باشید، می‌توانید قطعه‌ای از یادبود عزیزتان را هم در آن قرار دهید.

معرفی گردن بند قفل‌دار

انواع گردنبند: 15. گردن بند نگلیژه

گردنبندهای نگلیژه (Negligee) گردنبندهایی هستند که در اوایل قرن بیستم خیلی محبوب بودند. این گردنبندها معمولاً مرکزشان آویزی دارد که در زیر استخوان ترقوه قرارمی‌گیرد. سپس از این آویز مرکزی دو رشته آویز دیگر آویزان هستند که طولشان با یکدیگر نابرابر است. گردنبندهای نگلیژه معمولاً از فلزات ساخته می‌شوند و آویزهای آنها سنگ‌های قیمتی دارند.

معرفی گردن بند نگلیژه

انواع گردنبند: 16. گردن بند آویز

گردنبندهای آویز جزو متنوع‌ترین انواع گردنبندها هستند. برای همین، هم برای استفاده شخصی و هم برای هدیه دادن انتخاب خوبی به حساب می‌آیند. همچنین، شما می‌توانید آنها را در مناسبت‌های مختلف رسمی و غیر رسمی هم بپوشید.

اگر بخواهیم گردنبندی را در این فهرست به شما معرفی کنیم که قدیمی‌ترین گردنبند در تاریخ بشر باشد، گردنبند آویزی (Pendant Necklace) است. گردنبند آویزی به نوعی شامل خیلی از گردنبندها از جمله گردنبند لاوالیه و گردنبند قفل‌دار هم می‌شود و مشخصه اصلی آن آویزی است که به زنجیرش متصل است. قدیمی‌ترین استفاده از گردنبندهای آویز به عصر سنگی برمی‌گردد که در آن زمان آدم‌ها گردنبندهای آویز را از سنگ یا حتی دندان هم می‌ساختند.

معرفی گردن بند آویز

انواع گردنبند: 17. گردن بند ریویر

اگر عاشق سنگ‌های قیمتی هستید و دوست دارید که گردنبندی مملو از آنها بپوشید، پس گردنبند ریویر (Rivière) را انتخاب کنید. سابقه پوشیدن گردنبندهای ریویر به قرن هجدهم در فرانسه باز می‌گردد که در آن زمان بین اشراف‌زادگان اروپا خیلی معروف شده بود. نام ریویر هم یک نام فرانسوی و به معنای رودخانه‌ای از سنگ است.

این نامگذاری بی‌دلیل هم نیست، چون این نوع گردنبند کاملاً از سنگ‌های که قیمتی پوشیده شده است. حالا این سنگ‌ها می‌توانند از لحاظ اندازه با همدیگر مشابه باشند یا در مرکز اندازه‌ای بزرگ داشته و با رفتن به انتها اندازه‌شان کوچک‌تر می‌شود.

معرفی گردن بند ریویر

انواع گردنبند: 18. گردن بند سوتوار

تاریخچه گردنبند سوتوار (Sautoir) به قرن هجدهم در فرانسه برمی‌گردد. در آن زمان اشراف‌زادگان فرانسوی استفاده از این گردنبند را به عنوان نشان دادن برتری اشرافی بودن خودشان رایج کردند. معمولاً طول گردنبندهای سوتوار به اندازه گردنبندهای اپرا یا حتی طولانی‌تر است و از فلزاتی مثل طلا، نقره و مهره‌های مروارید ساخته می‌شد.

 

معرفی گردن بند سوتوار

انواع گردنبند: 19. گردن بند چارم

امروزه بیشتر گردنبندهای چارم دارای گل، قلب، علائم ستاره‌ای و حرف هستند. شما می‌توانید این گردنبندها را هم در مناسبت‌های رسمی و هم در مناسبت‌های نیمه رسمی بپوشید.

دستبندهایی را در نظر بگیرید که از آنها مهره‌هایی مثل مهره چشم یا مهره‌های شخصیت‌های مینیاتوری آویزان است که به آنها دستبندهای چارم یا دستبندهای طلسمی می‌گویند. حالا این‌ها را روی یک گردنبند تصور کنید که به آن گردنبند چارم (Charm Necklace) می‌گویند.

گردنبند چارم هم مثل گردنبند آویز سابقه بسیار کهنی دارد که به عصر نئولیتیک انسان‌ها باز می‌گردد. در آن زمان انسان‌ها با توجه به اعتقادات مذهبی خودشان از این گردنبند مهره‌های طلسمی برای حفاظت، باروری و اهداف مذهبی دیگر آویزان می‌کردند. 

جهت مشاهده و خرید دستبند اسم زنانه و خرید دستبند اسم مردانه به ویترین گالری زرنگار مراجعه فرمایید.

معرفی گردن بند چارم

انواع گردنبند: 20. گردن بند بافت

گردنبند بافت (Thread Necklace) هم جزو گردنبندهای با سابقه باستانی است که ریشه آن به سرزمین مزوپوتامیا که عراق کنونی است برمی‌گردد. ساختار گردنبند بافت به این صورت است که یک طراحی فلزی، سیمی یا مهره‌ای در مرکز آن قرار دارد.

سپس، جواهرساز یک طرح بافت را دور آن می‌پیچد. گردنبندهای بافت در حال حاضر در هند خیلی پرطرفدار هستند و جواهرسازان هندی این گردنبندها را در رنگ‌های مختلف می‌سازند. با اینکه در گذشته محبوب‌ترین نوع گردنبندهای بافت از تار کرم ابریشم استفاده می‌کردند، اما مدل سبک‌های مدرن بیشتر از نخ برای درست کردن گردنبندشان استفاده می‌کنند.

معرفی گردن بند بافت

انواع گردنبند: 21. گردنبند مهره ای

اگر کسی هستید که به وسایل مذهبی مثل تسبیح یا گردنبندهای مهره‌ای علاقه دارید، پس گردنبند مهره‌ای برای شما انتخاب خوبی است. گردنبند مهره‌ای (Bead Necklace) در فرهنگ‌های مختلف سابقه غنی دارد. برای مثال، قبایل سرخ پوست در آمریکا همیشه از قدیم گردنبندهای مهره‌ای را برای مراسمات و لباس‌های سنتی خود می‌پوشیدند. همانطور که از نامش پیداست، گردنبند مهره‌ای کاملاً از مهره‌ و خود نخ گردنبند تشکیل شده است که ساختار ساده‌ای دارد. با این حال، خیلی از مدل‌ها هم هستند که به آن آویز یا نماد را هم اضافه می‌کنند.

معرفی گردنبند مهره ای

انواع گردنبند: 22. گردنبند مروارید

شما گردنبندی همیشگی‌تر و کلاسیک‌تر از گردنبند مروارید (Pearl Necklace) نمی‌توانید پیدا کنید. مهم نیست در هر عصر و هر دوره‌ای که باشید، گردنبندهای مروارید برای زنان بسیار زیبا هستند. این گردنبندها شامل طیف متنوعی از سبک‌های گردنبند مثل گردنبند چند رشته‌ای، اپرا، پلکانی و حتی چوکرها هم می‌شوند. بنابراین، گردنبندهای مرواریدی استفاده خیلی متنوعی دارند و همیشه جزو محبوب‌ترین گردنبندها برای زنان به حساب می‌آیند. از این رو، شما می‌توانید از آنها هم برای مناسبت‌های رسمی و هم غیر رسمی استفاده کنید.

معرفی گردنبند مروارید

انواع گردنبند: 23. گردنبند رو مانتویی

گردنبندهای رومانتویی نوع اکسسوری هستند که خانم‌ها می‌توانند آنها را با مانتوهای خودشان در بیرون از خانه بپوشانند. طول این گردنبندها از گردنبندهای معمولی کمی بلندتر است و روی جناق سینه قرار می‌گیرد. با این حال، مدل‌های گردنبندهای رومانتویی به قدری متنوع است که شما می‌توانید از بین آنها انتخاب‌های زیادی داشته باشید.

جهت مشاهده قیمت جاکلیدی اسم به فروشگاه آنلاین زرنگار مراجعه فرمایید.

معرفی گردنبند رو مانتویی

خرید گردنبند اسم با زرنگار

دوست دارید گردنبندهای طلا با اسم خود را به گردن داشته باشید؟ در این صورت، شما می‌توانید انواع گردنبند طلا را از زرنگار تهیه کنید. زرنگار نزدیک به ۷ سال است که در زمینه تولید جواهرات طلا با پلاک اسم فعالیت می‌کند. بنابراین، اگر شما اسم خاصی برای زیورآلات‌تان بخواهید، می‌توانید از بین محصولات فروشگاه ما که علاوه بر گردنبند، شامل دستبند، گوشواره، جاسوئیچی و پلاک اسم می‌شوند هم انتخاب کنید. همچنین، اگر شما اسم خاصی را مد نظر دارید، می‌توانید با فروشگاه ما تماس بگیرید و سفارش پلاک یا گردنبند را بدهید.
 گردنبند اسم با طراحی منحصر به فرد از گالری طلا زرنگار
منبع

خرید گردنبند اسم

مقالات مرتبط

نظرات